13 Mart 2015 Cuma

Yufkalı Çıtır Sosis


EEEvettttttt   şimdi sırada çocuklarımızın bayılarak yiyeceği bir lezzet var... yapımı çok kolay ama görüntüsüde bir okadar güzel..çocuklarımızı biraz şımartalım...
Malzemeler: 
10 adet kadar kalın sosis
1 yufka
Ayçiçek yağı
Kürdan
Yapılışı:
Yufkayı tezgaha serelim hafif ucunu katlayalım ve sosisleri peşpeşe sıralayıp dizelim sıkıca saralım ve iki santim genişliğinde keselim ve kürdanlara batıralım kızgın yağda önlü arkalı kızartalım öncelikle peçetenin üzerine alıp yağnını çektirip daha sonra servis tabağına alalım...Afiyet olsun

33 yorum:

  1. Tam da çocuklara göre.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Harika benim kizim sosis pek yemiyor ama seven çocuklar için guzel ve basit tarif sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çocukların en sevdiği lezzet ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Benim çocuklarda bayılıyorlar..Ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bütün çocukların çok sevdiği bir tarif,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar bu tarife bayılacak.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. elinize saglık www.lezzetramvayi.com Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy geçenlerde yedim ben , harika bir lezzet , ben de yapacağım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim çıtır çıtır bir lezzet...

      Sil
  9. hem pratik, hem de lezzetli görünüyorlar, ellerinize sağlık.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet aynen öyle teşekkür ederim...sevgiler...

      Sil
  10. İyi fikir elinize sağlıkk;))

    YanıtlaSil
  11. Çok pratik ve güzel bir sunum milföye de bayılırım :) eline sağlık afiyet olsun sizlere

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık, sadece çocuklar değil büyüklerinde sevdiği bir lezzet ve sunumda şık bence!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet bencede çocuklar bahane :) teşekkürler..

      Sil
  13. Büyük kalabalık pazar kahvaltılarına da çok yakışıyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen çok hoş bir görüntüsü var...teşekkürler..

      Sil
  14. Yapılışı çok pratik ama sunumu çok görkemli ben daha farklı sunumlarla masama show yapıyorum Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende yavaş yavaş ögreniyorum...

      Sil
  15. ufak kuzenlerim bu tip görsel şeyleri çok seviyorlar. Sosisi pek sağlıklı bulmasam da çocukların vazgeçilmez kahvaltılıklarından =) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Sitenize bir de öğrenci işi diye bölüm açmalısınız. 2 dakikada yapılan ucuz ve 2 gün aç bırakmayan yemekleri orada paylaşırsınız. Vazgeçtim 1 gün için doyursa da yeter. Neyse anasayfadan geriye doğru gelirken burayı gördüğümde ilk çok sevinmiştim. Sonra peçeteleri koyacağım 2. bir tabağım olmadığını fark ettim. Ee bir de yağdan korkuyorum biraz :)

    YanıtlaSil